piątek, 30 sierpnia 2013

Rodzina Tinoretti #1

(c) Tonnie :3
Cześć koty! :* Raptownie zbladłam, gdy zdałam sobie sprawę, że już jest 30 sierpnia. Dlaczego to tak szybko uciekło? Nie mogę się z tym pogodzić! Na jedno chce się iść do szkoły, żeby zobaczyć co tam słychać, ale po jakimś tygodniu wszystko się znudzi i zaczną się męczarnie!
Powracając -  na blogu zawitał nowy szablon ^-^ Postanowiłam postawić na minimalizm. Osobiście jestem dumna z nagłówka (który do minimalistycznego się nie zalicza xd), gorzej już z całokształtem, ale myślę, że jest nieźle. A wy jak sądzicie?
Dzisiaj mam dla was dzisiaj moją najnowszą rodzinkę. To już trzecia, którą tutaj dodaję... pomijając Royal Family... No cóż, trochę się ich nagromadziło! Gotowi?


Oto Asani Tinoretti. Śliczna simka, która miała przypominać elfa.
Mieszka w Riverview i .. MA USZY ELFA!!! (jaramy się ^-^)
Moja śliczna postanowiła odwiedzić miejscową księgarnię, aby
znaleźć książkę dla siebie.
Kupiła czytankę o ogrodnictwie, ponieważ takie właśnie chciała mieć hobby.
Dosiadł się do nas jakiś facecik. Nie powiem by był jakoś nad wyraz przystojny.
Przypomina mi wilkołaka, wam też, czy tylko ja mam takie schizy? O.O
Co jest? Dziewczyna Cię, rzuciła, czy kumple wstawili twoje nagie foty na fejsbuczga?
Biedaczyna... 
The power of cizia! Yea!
Conaie zobaczyła BLIŹNIACZKY! Od razu musiałam cyknąć fotkę.
Taki widok zdarza się raz na tysiąc lat, no mówię Wam!

Kuchcikujemy! ^.^
Na dobry początek - sałatka.
Nie chciałam, żeby jej malutki domek stanął w płomieniach.
Nie podniosłam się jeszcze po płomiennym torcie Darcy'ego z Wrightów. xD

Kwitnąca wiśnia! *___*

Ale, ale... Gdzie jest Asani?! o.o

TUTAJ! Te podyuszki chyba nie były dobrym pomysłem... :/

Tak lepiej! I wzór pościeli się zgadza! ^.^
Na śniadanko - gotowe płatki. :)
I do ogrodu sadzić nasionka! ~.~
Jakie wielkie! *-*
ten gość baaardzo przypomina nauczyciela religii w mojej szkole.
I pomyśleć, że wakacje tak szybko zleciały :<
Ups... Trza było tam nie włazić! kto ci kazał!?
I na basenie zawody z jakąś laską.
Przegrała =.=

Aj biliw, aj kern flaaaj! :D
Taaa... Błędy w grze.. Zawsze marzyłam, żeby za moją simką unosiła się woda!
Marzenia jednak się spełniają! -.-'

Ey! No, ale co ty wyrabiasz, panienko!? Damy tak nie powinny! 
I do domku ^-^
Gofeery! <333

Gadamy z roślinami! 
czytamy ksionszeczki o ogródkach :)
HYY! o.O To znowu ON!
Stajemy się Eko-Asani :P
Trzeba zadbać o ogródek. Tu coś więdnie, tam są chwasty! Och, Asani...

Dzieci wszędzie znajdą miejsce na odrabianie lekcji.
Z przykrością stwierdzam, ze Nas też to niedługo czeka. ;c
So Sad!
Asani poznała na cmentarzu pewnego sima...
I od razu się w sobie zakochali!
(jest to przerobiony pan H'hgar z Tumblr'a Elies )

Nie wiem, czy cmentarz to dobre miejsce dla dzieci...

Uroczy są! *___*
No co to jest!? Oni tu spedzają ze sobą niezapomniane chwile,
 a tu jakieś duszysko im przeszkadza! Tak się nie robi!
Asani nie specjalnie podobało się na cmentarzu o tak później porze...
Więc poszli do jej domu.
I zostali tam na trochę dłużej xD
 I jak się podoba rodzinka? Mam nadzieję, ze Was nie zanudziłam! A teraz uciekam, bo lecę się spotkać z jedną z przyjaciółek z Niemiec. :3
Sul, sul! *-*

11 komentarzy:

  1. Asani jest prześliczna, ma taką delikatną urodę, że rzeczywiście przypomina elfa<3 Ten facio też cudny, pasują do siebie :3 ciekawe co wyniknie z tego, że na dłużej zostali u niej hihihi, oj, Lucy, przestań! No niee, ja się tylko tak domyślam:D Zawsze marzyłam, żeby za moją simką unosiła się woda hahahaha:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację Asani wygląda trochę jak elf :3 Ale jest śliczna, bubub będzie bobooo?? :D Czekam na ciąg dalszy bo strasznie podobają mi się jej losy :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na dalsze losy tej cudnej elficzki! No, wakacje zleciały i teraz przeskoczenie z wstawania o11 na 6:30 nie będzie proste ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. To będzie nie lada wyzwanie... Jestem pewna, że przez kilka (a może kilkanaście) pierwszych dni nie będę specjalnie chętna do nauki i rozmów, a mojej głowie jedyną myślą będzie -SPAĆ! W TEJ CHWILI, ZARAZ, JUŻ!

      Usuń
  4. Warto przeczytać notkę przed opublikowaniem i pozbyć się błędów takich jak "żuciła" czy 30 lipca zamiast sierpnia *czepialska ja jestem*
    Poza tym elficzka wydaje się fajna i raczej będę śledzić jej dalsze losy. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Nie zauważyłam tych błędów, ponieważ nie czytam swoich notek. Przepraszam. Mam nadzieję, że Cię to nie zrazi do mojego bloga (ani nikogo innego). Staram się nie popełniać tak kompromitujących błędów, acz zdarza się to. Zaraz poprawię! :3

      Usuń
  5. Asani jaka śliczna , i do tego siwa :D
    Ale pasuje jej ten kolor muszę przyznać ! : 3
    Aż skusiłaś mnie do stworzenia takiej simki !
    Bardzo fajnie się zapowiadają dalsze losy tej rodzinki więc licze na kolejną notkę z nimi ^____^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek świetny! :) Ale dobijasz bo szkolny :S xd hahahaha rozwaliłaś mnie z tymi poduszkami Asani :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Asani jest piękna <3 Hah romantyczna akcja na cmentarzu xd U u ładny ten chłoptaś *3* Ciekawi mnie czy słyszałaś muzyczkę na ostatniej fotce? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny elfik, ładna ta Asani :) Czekam, czy wyjdzie coś z jej romansu ;D

    OdpowiedzUsuń