czwartek, 22 sierpnia 2013

Powrót Wright'ów + NIESPODZIANKA

(c) indigo
Witajcie kochani! ;* Wreszcie pisze do Was po powrocie! Wyjazd zaliczam do udanych, ale cieszę się, że wreszcie jestem. Podczas mojego urlopu nie komentowałam waszych blogów, ale zrobiłam to po powrocie i mam nadzieję, ze o nikim nie zapomniałam, a jeśli tak to przepraszam proszę śmiało się upomnieć. Na pewno nadrobię zaległości! <3
Dzisiaj mam dla Was obiecany powrót Wright'ów :) Przyznam szczerze, ze to właśnie nimi najprzyjemniej mi się gra. Rodzina Trash też jest oczywiście kochana, ale do Wrigth'cików mam pewien sentyment. No, ale przechodzimy do sedna! ^-^

Rodzina Wright 5

Lukrece z córeczką - Lux.
Wiem, że w wcześniej pisałam, ze to Fanny, ale po prostu się pomyliłam. Przepraszam. 

Tiff i Benny :) W roli przypomnienia ^-^ 
Tak, jasne. Jaraj się Matt, a żona patrzy =.=

Darcy obchodzi urodziny! ^-^

Dodaj napis

Yaaaay! :D

Zaraz! Ale to nie miało tak wyglądać! O.O


Matt się fajczy!

I Ethan przychodzi mu na ratunek <3

Hmmm... Nie jest źle... Zawsze mógł skończyć jako popiół.

-Ey! Ja się rozmyśliłem! Jednak nie chcę być dziadkiem!

-Oh, God! Why?
Lux miała urodzinki ^^

Benny tak samo. Cuuuuudo! *-*

Nauka chodzenia wychodzi najlepiej, gdy mama trzyma :)

Kroczek po kroczku. 
I nauka mówienia. Lux najwyraźniej szybko
 załapała o co w tym wszystkim chodzi.

A Benny'emu idzie opornie... No cóż.
A Tiff robi za królika doświadczalnego xD
Conaie zdobyła Pose Player'a! Jednak nie jestem taka głupia, za jaką się mam.


Lux! Co ty masz na paluszku, skarbie?! o.o

Mieli urodzinki ^.^ Tylko pytanie dlaczego Benny ma spódniczkę.
Przez chwilę zaczęłam się poważnie zastanawiać, czy to jednak nie jest dziewczynka.

Ładna ~,~

Dziwną minkę zrobił...

I te oczy... I'm scared!
New look Tiff. 

Lukrece dalej pisarzy.
Ona też zaliczyła metamorfozę, ale nie zrobiłam foci. -.-"
-Halo? Tadzik?
Przechodzimy na emeryturkę ^.^

Wymiatanko na gitarce. Osiągnęła 10 poziom! Dumnam c:
-I WANT DO KILL YOU!!!
Konkurs sióstr 

Yey! Tiffy wygrała!

I za karę Lukrece została ochlapana.

Zrobiłą sobie zawody z mamą, żeby się pocieszyć.
-I am a WINNER!!!
Ale to nie fair, bo Blair jest już starszą panią i jej płuca
 nie działają tak, jakby się chciało!

Ślicznie *-*
kochane kuzynostwo. <333

Odrabianie lekcji w pobliżu starego kawałka tortu... Czy ktoś tu w ogóle sprząta!?
Muszę się zastanowić nad zatrudnieniem sprzątaczki.

A ta bidulka odrabia lekcje na podłodze, pod schodami. ;c

Zabawa z mamusią :D
Ojj... Włożyłaś sobie palca do oka! 
No i proszę! Darmowa sprzątaczka w postaci Dziadka Darcy'ego.
I życie od razu wydaje się piękniejsze xD
Tulasek z babunią. Czyżby Luc była zazdrosna?

Zjadamy ognisty owoc (?)
Niestety nic się nie stało.. Bo może nie powinno?
Do Ethana dzwoniła jakaś laska i chciała umówić się na randkę.
 Co za tupet! Na szczęście ten odmówił. :)
Ciekawy program nadają! Bardzo ciekawy nawet! FASCYNUJĄCE TO JEST!


 Tyle. Mam wrażenie, że nudno, ale obiecuję poprawę! <3

A teraz niespodzianka! Sesja z moją kochaną Lukrece!


Mam nadzieję, że wszystko jest OK, bo wszystko robiłam sama i kompletnie nic nie czytałam. Gdyby były jakieś problemy-pisać. Obojętnie gdzie. W komentarzach, na maila lub na asku (GDZIE BARDZO GORĄCO ZAPRASZAM! c:)

Sul, sul!  ◑ω◐



12 komentarzy:

  1. hahahahhaha te zdjęcie z tym tortem co się paliło mnie tak rozbawiło :D Lukrece ma świetną fryzurę. Chyba była u tego fryziera co moja Allyson :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. Możliwe, ze były razem, a nawet może się spotkały. kto je tam wie xD

      Usuń
  2. Aww, Lux, jest śliczna :3 A w sumie wszyscy w tym fotostory są śliczni xD sesja, yay :D wyszła Ci genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze urodziny sie nie udaly, ale coz no smiesznie bylo XD Aww kochane kuzynostwo, Luxi jest sliczna wyrosnie na piekna kobiete, jak jej mamusia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Benny jest rozkoszny i ta seksowna mini ;> Bardzo się cieszę, ze ich odzyskałaś oni są wspaniali! Ej słońce nie jesteś wcale głupia wypluj te słowa, ja też początkowo byłam zielona w wielu sprawach ale idzie mi już o niebo lepiej, kwestia wprawy :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Ty zawsze wiesz co powiedzieć! :3 Oj tak, Benny był bardzo seksowny w tej spódniczce :p

      Usuń
  5. Lukrece ma śliczną fryzurę, chciałabym taką do ts2 aww:3 Biduka na podłodze odrabia lekcje hahaah:( obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy jeszcze grałam w dwójkę też mi się bardzo podobała. c: Jeśli znajdę podobną obiecuję, że dam ci znać. ^-^

      Usuń
  6. Hej tu Nessie, ale teraz już Ellie. Mój blog; creativesims. POWRACAM! Zapraszam do mnie na nową notkę i liczę na to, że włożymy się do elity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo ciekawy szablon, bardzo mi się podoba, rodzinka zaj*bista *.* czekam na dalsze losy i obserwuję c: aha i ddoaję także do szlachty u mnie c:

    OdpowiedzUsuń