poniedziałek, 8 lipca 2013

Sesyjka "Holiday Love"

Siemka! :3
Na samym początku chciałabym bardzo podziękować wszystkim tym, którzy odwiedzają mojego bloga, komentują go, przeglądają posty, itp. Wasze komentarze bardzo motywują mnie do dalszej pracy! Miło jest pisać dla kogoś, a nie do siebie samej. ^.^ Mam nadzieję, że nie przestaniecie mnie odwiedzać, a krąg stałych bywalców się poszerzy. Naprawdę KOCHAM WAS! <3 Na razie nie jest Nas wielu, ale liczę na więcej i sądzę, że się nie przeliczę. ;)
A teraz, ponieważ już się wygadałam, mam dla Was krótką sesyjkę wakacyjną. Nosi bardzo twórczą nazwę, a mianowicie "Holiday Love". :D Ach, jaka ja kreatywna! Niestety ja i moje simy cierpimy na brak Pose Player'a, więc sesyjka jest taka sobie. Mimo wszystko mam nadzieję, że się spodoba. :)









Jestem z tej sesji dosyć dumna. Jak na początki jest znośnie xD.
To tyle na dziś!
Sul, sul! :3

5 komentarzy:

  1. Śliczna. Ale romantycznie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudna sesja < 333
    Fajne by z tego były bazy do obrazków ^o^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sesja <3 Jeśli masz problem z Pose Player'em (jak ja kiedyś) to zajrzyj na mój poradnik: http://www.youtube.com/watch?v=SxUBE-_7rcY Może pomoże :)

    OdpowiedzUsuń